El passat 29 d’abril es va proclamar el nou Cerdà de l’Any 2017, en la XXXII edició de la cerimònia. El guanyador va ser el Carnestoltes tradicional de Bellver de Cerdanya, que va obtenir 302 vots. Els altres dos finalistes van ser l’Associació Tous Azimuts i la Ruta de les Tres Nacions, que van obtenir 275 i 162 vots respectivament.
L’acte va tenir lloc al local social de Prats i Sansor i va estar ambientat amb la música a càrrec dels Grallers d’Alp i les proses dels autors premiats als Jocs Florals d’Alp. Van ser-hi presents diferents autoritats, com el Sr. Jordi Rossell Ginesta, alcalde de Prats i Sansor, el seu tinent d’alcalde, Sr. Jordi Carbonell, el Sr. Albert Piñera i Brosel, alcalde de Puigcerdà, i el representant del Consell Comarcal Sr. Pere Valiente.
La nova edició del Cerdà de l’Any 2018 ja està oberta, i qualsevol resident a la comarca i ajuntaments poden enviar propostesde candidats a: Ieceretans@gmail.com, adjuntant el currículum que permetrà al jurat escollir els tres nous finalistes. Així mateix, tota persona interessada a formar part del jurat o de l’equip de preparació de la cerimònia ho pot fer saber al mateix e-mail. La festa de la pròxima edició es farà a Estavar l’any vinent.