Una oportunitat única per conèixer l’hàbitat i la vida d’un dels animals més majestuosos del Pirineu català
La brama del cérvol és un dels millors espectacles que podem viure durant la tardor. Així doncs, sortirem al capvespre per escoltar els brams dels mascles en plena època de zel. Anirem fins al poble de Gavàs, on aparcarem els cotxes i caminarem uns 800 m. Durant aquest recorregut ja començarem a descobrir el fantàstic món dels cèrvids. I finalment arribarem al punt d’escolta on estarem una hora aproximadament.
Els recorreguts guiats es podran gaudir els dies 8 i 15 d’octubre
Tanmateix, es recomana aquesta activitat a partir dels set anys.
El preu de l’activitat és de 16 euros per persona. Cal consultar els descomptes disponibles per a nens i nenes.
Per a més informació i reserves podeu trucar als responsables de l’activitat, Món Natura Pirineus, al telèfon 973.626.722 o bé escriure un correu electrònic a l’adreça info@monnaturapirineus.com
Si t’ha agradat llegir la notícia La brama del cérvol, també et pot interessar El Mercat del Bolet de Cal Rosal obre portes.