Enguany ha arrancat el Club d’Esquí Nòrdic de la Cerdanya (CENC), el qual recull els més de 20 anys d’experiència sota el paraigua del Club Esquí Bellver. La intenció és renéixer per continuar sent un dels referents de l’esquí de fons del país.
Són un club familiar en què l’esport i els valors vertebren les nostres activitats, les quals van adreçades tant a petits com a grans. Actualment tenen infants des dels 3 anys i els acompanyen fins a l’adolescència, on molts d’ells entren a l’equip de tecnificació. D’aquest darrer grup en destaquem el palmarès dels darrers anys, amb un historial de varis podis en diferents competicions i categories.
Però si d’una cosa se senten orgullosos és de la germanor i el caliu entre els seus fondistes: des dels més petits fins als màsters, com pares i mares que volen aprendre aquest esport en plena natura, comparteixen un entorn idíl·lic entre les estacions d’esquí nòrdic de Lles i Aransa, i aprenen un esport ple de valors i de físic.
Per a més informació a www.cerdanyanordic.cat
Si t’ha agradat llegir la notícia Neix el Club d’Esquí Nòrdic de la Cerdanya, també et pot interessar llegir El Curling Puigcerdà Pànxing tancarà la primera edició de la Lliga Estatal en una jornada complicada