Pànxing Berguedà

19, abril del 2025

19, abril del 2025

Agendes – Berguedà
Captura de pantalla 2025-04-14 a las 11.11.56
Desde
Dissabte
19
abril
Fins
Dissabte
03
maig

El Festival Arts per la Vida torna al Monestir de Sant Llorenç

Berguedà
Un any més, el Festival Arts per la Vida desplega la seva programació cultural al Monestir de Sant Llorenç de Guardiola de Berguedà. Del 19 d’abril al 15 de juny, el cicle d’activitats arriba a la seva novena edició, inspirant-se en la Novena Simfonia de Beethoven, un emblema de vitalitat, contrastos i ressonància.

La programació inclou exposicions, concerts i visites guiades. Entre les propostes destacades, es podrà veure una exposició sobre la catàstrofe de la DANA a València i una altra amb pintures inspirades en el romànic. A més, cada dissabte a les 19 h, el festival oferirà concerts emocionals, amb una inauguració especial a càrrec de l’Orquestra Escuela de Tangos Tibidabo.

A partir del 5 d’abril, els visitants també podran gaudir de visites guiades pel monestir, una oportunitat per conèixer més a fons aquest espai històric i el seu entorn. Amb l’arribada del bon temps, es reprendran els vermuts musicals a partir del 25 de maig, un format consolidat que permet gaudir de la música en directe amb grups de la comarca mentre es comparteix un migdia relaxat davant del paisatge pirinenc.

El festival és una mostra del compromís de Sant Llorenç amb la cultura, oferint una programació continuada des de Pasqua fins a l’octubre i preparant el terreny per a la IV Biennal Romànic Berguedà, que s’iniciarà el 28 de juny sota el lema “Els que busquem!”.

Amb gairebé una dècada d’història, el Festival Arts per la Vida s’ha convertit en un referent cultural que impulsa el patrimoni, la música i l’art al Berguedà.

Compartir:

Facebook
Twitter
Pinterest
LinkedIn
Newsletter Pànxing

Subscriu-te per rebre per correu el butlletí gratuït de Pànxing.net​

El Pànxing Maresme al teu WhatsApp

Sigues el primer a tindre la revista a les teves mans.

Municipis Berguedà

[pagelist post_type="bergueda" depth="1" exclude="1721,1723,1725,1727,1729,1731,1733" sort_column="post_name" ]
Rep les últimes notícies

Subscriu-te
al nostre butlletí

Newsletter General

T'enviem la revista

El Pànxing Maresme al teu WhatsApp